מוקירים את צוותי החינוך

מפגשי הוקרה והערכה נערכו בעירייה לאבות הבית, צוותי המנהלה בבתי הספר ותומכות ההוראה והחינוך המיוחד


 

השבוע התקיימו אירועי הצדעה והוקרה לאבות הבית וצוותי המנהלה של בתי הספר ולתומכות החינוך בגני הילדים ובחינוך המיוחד, שזכו רגע לפני פתיחת שנת הלימודים לאירוע הוקרה שכולו לכבודם.

אבות הבית והצוות המנהלתי של בתי הספר עושים עבודה מסורה, חשובה ומשמעותית, והם אנשים שלא מקבלים מספיק הערכה ומילות חיזוק כפי שמגיע להם. בעירייה החליטו לקיים עבורם מפגש הוקרה על הפעילות החשובה והעבודה הקשה שבלעדיה לא יכול להתקיים שום בית ספר.  

גם תומכות החינוך עושות עבודת קודש, הן נמצאות עם ילדינו, מקבלות את פניהם עם חיוך וחיבוק מוקדם בבוקר, מטפלות, משגיחות, מחנכות, דואגות לשילוב ילדים עם בעיות למידה, משגיחות שהילדים האלרגיים לא יכניסו לפיהם מאכל העלול לסכן אותם, ונמצאות שם  עבור ילדינו, לכל צורך.

ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, בני כשריאל, בירך באירועי ההוקרה ואמר כי "בשם הורי ילדי מעלה אדומים הוא מודה לאבות הבית, לצוותי המנהלה ולתומכות החינוך על עבודת קודש חשובה ומסורה שיש לה חשיבות עצומה. תומכות החינוך הן חלק בלתי נפרד מהצוותים החינוכיים בבתי הספר והגנים, בלעדיהן לא ניתן לפתוח גן ולא ניתן לתפקד בכיתה. אנו מוקירים את עבודתן, מודים להן ותומכים במאבקן הצודק לשיפור זכויותיהן ותנאי העסקתן". 

כשריאל הוסיף כי "מגיע יישר כוח גדול לצוות אגף החינוך, בראשותו של הראל הורוביץ, למחלקת הגיל הרך, בראשותה של עינת בוטבול חורש, למחלקה לחינוך מיוחד, בראשותה של ענת נחום, ולכל העוסקים במלאכת החינוך. מעלה אדומים מוכנה וערוכה לפתיחת שנת הלימודים עם צוותי חינוך מהטובים ביותר בארץ".