האקדמיה לסייבר מסכמת שנה

האקדמיה לסייבר סיימה את פעילותה לשנת תשפ"ב, ועם הפנים קדימה לשנת הפעילות הבאה


האקדמיה לסייבר סיימה את פעילותה לשנת תשפ"ב באירוע מושקע לחברי נבחרת הסייבר בקאנטרי מעלה אדומים. לחברי הנבחרת חיכתה ארוחת צהריים מפנקת, והגיעו לכבד ולברך אותם: ראש העיר, בני כשריאל, מנהל אגף חינוך, הראל הורביץ, מנהלת תכניות המצוינות העירוניות, הילה לוי, סמנכ"ל המתנ"ס, ליאור מזור, וצוות MAKE – המנהלת דניאל צארום, ראש תחום סייבר באקדמיה - אביעד דרלי, וצוות האקדמיה.

התלמידים סיפרו על הנעשה במהלך השנה, שיתפו בתכניות לעתיד והראו רצון רב להמשיך את לימודיהם באקדמיה לקראת שירות משמעותי ביחידות מיוחדות. צוות האקדמיה והמכובדים שנכחו באירוע הביעו נכונות וכוונה לסייע להם להגיע למיונים ואף להתקדם לעבר שירות משמעותי והשתלבות אמיתית בתעשייה.

נבחרת הפרימיום תפתח את שנה ב' מיד בסיום הקיץ, שם יעמיקו בלימודי הסייבר ואף יתחילו לימודי שפות – ערבית ופרסית מדוברת, מה שיפתח להם עוד צוהר לשירות משמעותי ביחידות המודיעין השונות.

בהמשך ישיר לאירוע הסיום של נבחרת הפרימיום התקיים שבוע חשיפה לאקדמיה לסייבר. עשרות בני נוער המתעניינים הגיעו לשמוע, להכיר את תכני האקדמיה, להיבחן ולקחת חלק בטירוף העירוני לסייבר. בתחילת השנה תיפתח שנה א' נוספת לנבחרת ג'וניור באקדמיה. עם תחילת שנת הלימודים יימשכו מיונים בשיתוף חטיבות הביניים והתיכונים, על מנת לתת הזדמנות לכל מי שירצה לקחת חלק ולהתקדם לעבר עשייה משמעותית בעולם הסייבר והתכנות.

בנוסף, בחלק מחטיבות הביניים פועלים כעת על פתיחת נבחרות בית ספריות, מה שייתן הזדמנות נוספת לתלמידים הרוצים בכך, כחלק ממערכת שעות ותמיכה מלאה של הצוותים החינוכיים. זוהי אמירה חדשנית המביאה את החינוך במעלה אדומים לקדמת העשייה בתחום, שעתידה לקדם את העיר לעבר יעדים גבוהים בהצמחת הנוער שלנו להצלחה.

מעבר לנבחרות – תכני סייבר תופסים את מקומם המכובד ולא מעט קהלים בעיר זוכים בהתנסויות, למידה והעשרה בתחום.

בשנת הלימודים תשפ"ג עתידים כל גני החובה בעיר להיחשף וללמוד סייבר רך – תכנות מותאם גיל ומעשיר עבורם. תכני חשיפה לסייבר ולימודי תכנות בבתי הספר היסודיים – אם במסגרת החשיפה השנתית, אם במסגרת מצוינות קר"ב בכיתות ו' ואם בבחירה של הנהלת בי"ס בשיתוף MAKE.