חוגגים 74 שנה למדינת ישראל

מעלה אדומים חוגגת 74 לעצמאות ישראל. צילום: יריב פיין


חגיגות יום העצמאות ה-74 למדינה יתקיימו ביום רביעי, ארבעה במאי, בחגיגה המרכזית שבפארק המרכזי. מי שיגיע לפארק יוכל ליהנות מזיקוקי דינור מרהיבים בשני סבבים, לצד הופעות של שרית חדד ולואי עלי.

אירועי יום העצמאות ייפתחו מיד בצאת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, ביום רביעי, ג' באייר תשפ"ב, 4.5.22, בשעה 20:00 בפארק המרכזי.

לקראת השעה 21:00, ראש העיר, בני כשריאל, יישא דברים חגיגיים וייתן את האות הרשמי לפתיחת אירועי יום העצמאות ה-74, שייפתחו בעיר בסבב ראשון של זיקוקי דינור מרהיבים וצבעונים.

ההופעה המרכזית השנה תהיה של הזמרת, היוצרת והמלחינה שרית חדד, אחת מהזמרות המצליחות והמשפיעות ביותר בישראל. על הבמה יופיע גם הזמר והשחקן לואי עלי. בין לבין יופיע על הבמה גם זמר משלנו, בצלאל דוד, שישיר וישמח את הקהל. לאחר ההופעות יתקיים סבב שני של זיקוקי דינור.

במהלך הערב על הבמה יתקיימו מופעי מחול, זמר ותיאטרון מבית היוצר של מתנ"ס מעלה אדומים. במפלס התחתון של כיכר יהלום תתקיים בשעה: 22:00 הרקדת זומבה, ובשעה: 22:45 יתקיימו ריקודי עם.

פיקניק משפחתי ב"בית היערן"

בחג עצמו, ביום העצמאות, יום חמישי, ד' אייר, 5.5.22, יתקיים פיקניק משפחתי המוני בחורשת "בית היערן", שם תהיה תערוכת צה"ל המסורתית וכן יופעל מתחם גדול של מתנפחים לילדים.

הסעות לחורשת בית היערן וחזרה ייצאו החל מהשעה 9:00 מבית העירייה, בכל שעה עגולה.

קבלת פנים חגיגית של ראש העיר

ראש העיר, בני כשריאל, יקיים קבלת פנים חגיגית לתושבי העיר בחורשת בית היערן ביום העצמאות. כולם מוזמנים להגיע להיפגש עם ראש העיר, להרים כוסית של יין לכבודה של המדינה ולחגוג יחד איתו. קבלת הפנים תתקיים באוהל מיוחד שיוצב במקום ביום העצמאות, יום חמישי, 5.5.22, בין השעות: 10:30-13:00.

כאמור, הסעות לחורשת בית היערן וחזרה ייצאו החל מהשעה 9:00 מבית העירייה, בכל שעה עגולה.

כשריאל: "חג עצמאות שמח מדינת ישראל"

ראש העיר, בני כשריאל, אומר כי השנה, לאחר תקופה ארוכה של התמודדות עם מגפת הקורונה, חוזרות חגיגות יום העצמאות במתכונתן המלאה. השנה כולנו חוגגים יחד בשמחה ומאחלים למדינת ישראל: חג עצמאות שמח".