חוגגים עצמאות במעלה אדומים

חגיגות יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל ייערכו בעיר עם מופעים מרכזיים של הזמרים שרית חדד ולואי עלי. צילום: יריב פיין


השנה ייערכו בעיר חגיגות העצמאות ה-74 למדינה ביום רביעי, 4 במאי, ערב יום העצמאות, בחגיגה המרכזית שתיערך בפארק המרכזי בכיכר יהלום, בהנחייתו של שי ועקנין.

שרית חדד ולואי עלי

אירועי יום העצמאות ייפתחו מיד בצאת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, כאשר לקראת השעה 21:00 יישא דברים ראש העיר, בני כשריאל, שייתן את האות הרשמי לפתיחת אירועי יום העצמאות ה- 74, ומיד אחריהם סבב ראשון של זיקוקי דינור מרהיבים וצבעונים.

ההופעה המרכזית השנה תהיה של הזמרת, היוצרת והמלחינה שרית חדד, אחת מהזמרות המצליחות והמשפיעות ביותר בישראל, ושל הזמר והשחקן לואי עלי. לאחר שני המופעים יתקיים סבב שני של זיקוקי דינור.

בנוסף, על הבמה המרכזית יתקיימו מופעי מחול, זמר ותיאטרון של מתנ"ס מעלה אדומים. במפלס התחתון של כיכר יהלום, בשעה: 22:00 בדיוק, תתקיים הרקדת זומבה, ומיד לאחר מכן, בשעה: 22:45 יתקיימו ריקודי עם.

פיקניק משפחתי בחורשת היערן

בחג עצמו, ביום העצמאות, יום חמישי, ד' אייר, 5.5.22, יתקיים פיקניק משפחתי המוני בחורשת "בית היערן", שם תהיה תערוכת צה"ל המסורתית. במקום יופעל גם מתחם גדול של מתנפחים לילדים.

יפרח: בואו לחגוג איתנו

סגן ומ"מ ראש העיר, גיא יפרח, אמר כי "הגיע הזמן שנחזור לשגרה ונחגוג כמו שאנחנו יודעים, מוזמנים לחגוג איתנו 74 שנים למדינת ישראל, בערב מושקע, חגיגי ומהנה. יישר כוח לכל העוסקים במלאכה".

כשריאל: השנה חוגגים בענק

ראש העיר, בני כשריאל, אומר כי "השנה, לאחר תקופה ארוכה של התמודדות עם מגפת הקורונה, חוזרות חגיגות יום העצמאות במתכונתן המלאה. השנה כולנו חוגגים בענק, הצטרפו אלינו לחגיגות".