קוד אתי- עיריית מעלה אדומים

מתוך אמנת השירות העירונית

 

אנחנו, עובדי עירית מעלה אדומים, צוות הניהול, הנהלת העיר וראש העיר, מצהירים בזה על מחויבותנו האישית לקדם את איכות השירות בעיריית מעלה אדומים.
נעשה ככל שביכולתנו כדי להבטיח לתושבי העיר מעלה אדומים לארגוניה ומוסדותיה:
  • שירותי איכותי, מקצועי אמין ויעיל.
  • יחס אדיב והקפדה על זכויות מקבל השירות ונותן השירות.
  • התחדשות בשירות והתאמה לסביבה המשתנה.
  • חתירה לתפקוד מיטבי ולשיפור מתמיד בכל שירותי העירייה.
  • פיתוח העיר ומוסדותיה ויצירת מרחב שירותים עשיר ומגוון.
  • העצמה, מעורבות ויוזמה של תושבים.
  • קשר אישי בלתי אמצעי- ראש העיר שומר על קשר אישי וישיר עם התושבים בהודעות, בדואר אלקטרוני, בטלפון, בפייסבוק ובאופן ישיר.
  • באים אליכם- ראש העיר והנהלת העירייה מגיעים לסיורים בשכונות, נפגשים עם התושבים פנים אל פנים ועומדים אחר הצרכים של התושבים והשכונה.
  • השתתפות ומעורבות- התושבים לוקחים חלק פעיל בעשייה העירונית, מתנדבים, משפיעים ומעורבים בקבלת ההחלטות.
  • הזכות לדעת- העירייה נוקטת במדיניות של פתיחות ושקיפות, פרסום ומתן מידע לתושבים.