עיריית מעלה אדומים - עיר של הצלחות

אגפי העירייה

מידע אודות אגפי העירייה ודרכי התקשרות

מערכות מידע

האגף למערכות מידע ממקד את פעילותו בשיפור השירות לאזרח, וביעול ושיפור תהליכי עבודה באאגפי העירייה ובשירות וייעולOnline לתושב.

הייעודיים תוך שימוש בתשתית המטפלת בתהליכי העבודה:

הרחבת כל נושא הטפסים הממוחשבים וחיבורם ויישומים ממוחשבים למשתמשי המשרד
שידרוג ושיפור אבטחת המידע ורמת השירות הניתנת

תפקידי האגף

גיבוש תוכניות עבודה רב-שנתיות ושנתיות, במישור היישומי ובמישור התשתיתי /טכנולוגי.למשתמשי המשרד
ייעוץ מקצועי לאגפים ולהנהלת העירייה בנושאי מערכות המידע, המחשוב והתקשורת: חומרה, תוכנה בסיסית, מוצרי מדף, רכש, טכנולוגיות, תיקשורת וכו'.
פיקוח על ביצוע שלבי מחזור החיים של מערכות המידע, הכנה והזמנה של מסמכי אפיון אישורם, ביצוע שינויים ופיתוח מערכות מידע
ניהול אבטחת המידע בעירייה לפי חוק הגנת הפרטיות ויישום טכנולוגיות לשמירה על הנתונים.
בחינת טכנולוגיות חדשות ופיתוח טכנולוגי.

תחומי אחריות

אגף מערכות מידע אחראי הן לבניית טכנולוגיות ופיתוח מערכות, והן לתורה הכלל-ארגונית לשימוש וטיפול במידע.
הטיפול במידע כולל קליטת המידע, עיבודו, ניתוח שלו ואחזורו.

המחלקה מורכבת מצוות מהנדסי תשתיות מחשוב שתפקידם לנהל את טכנולוגיות האחסון, גיבוי, הפעלה, ו HELPDESK וכן את מצאי הציוד הממוחשב של העירייה.

מורכב ממפתחי אתרים, תוכניתנים וגרפיקאים. הצוות אחראי על אתר האינטרנט ועל אפליקציות הפועלות בסביבה אינטרנטית.